Re: Jak TPSA nalicza haracz?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 14 Aug 1997 - 13:43:49 MET DST

On 13 Aug 1997 18:01:43 GMT, stach_at_amk.rmnet.it wrote:

>Drugi modem tez po uplywie czasu oczekiwania
>na CARRIER chyba, ze modem uszkodzony badz zle
>skonfigurowany ...
>Standardowo czas oczekiwania wynosi 1,4 sekundy.

Niestety - to bylo dawniej. Teraz przy tych wysokich numerkach V.
modem potrafi i minute halasowac po linii probujac odzyskac
polaczenie, oraz dosynchronizowac sie do sygnalu BUSY z centrali :-)

W zasadzie slusznie - ja tam wole zeby sobie piszczal pol minuty
niz rozlaczal juz po sekundowym zaniku.

J.