Re: Problemy z drukowaniem

Autor: Daniel Rycaj (ibanez_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 14 Aug 1997 - 10:12:18 MET DST

Dietrich (dietrich_at_polbox.com) wrote:
: Czy ktos moze wie
: a) co to za usterki pod Win
: b) w jaki sposob Linux blokuje drukarke i jak ewentualnie takie cos
: oprogramowac (efekt jest genialny, dwie godziny zajelo mi
: szukanie gdzie jest uszkodzony kabel zasilajacy :-)

Glowy nie dam , ale wydaje mi sie ze przyczyna moze byc brak
"specjalnego" przewodu laczacego komputer z drukarka.
Na przyklad w Hp-5l jest taki przewod, ktory umozwliwia komunikacje
dwukierunkowa.

           **    Full Name : Daniel Rycaj                  **
           **    Mail To   : ibanez_at_ajax.umcs.lublin.pl    **
           **    On IRC    : IbaneZ                        **