Re: pomozcie PC-PARTNER 520N

Autor: Sebastian Czapla (czapa_at_handlowy.mostostal.zabrze.pl)
Data: Thu 14 Aug 1997 - 08:42:08 MET DST

On 12 Aug 1997 12:55:19 GMT, "Jakub Kojder vel jadzwin"
<jadzwin_at_kki.net.pl> wrote:
>Mam plyte glowna PC-PARTNER 520N i procesor k5-166mhz i klopot.
>Aby k5 chodzila jako 166Mhz, musialem ustawic zworki tak jak
>dla intela 200MHz ! Po starcie komputera, wylacza sie wewnetrzny cache
>procesora, a sam komputer uruchamia sie jakies 6-7 sek. dluzej,
>bo na ekranie rysuja sie same spacje.
>Znalazlem na to sposob, przez modyfikowanie rejstru procesora
>CR0 (umozliwia wlaczenie/wylaczenie cache'a wenetrznego) i
>jakos pecet dziala. Ale bardzo mnie ta sytuacja zlosci.
>Czy ktos zna moze rozwiazanie
Niedawno moj znajomy borykal sie z podobnym problemem, plyta 520N i
AMD K5PR166 . Nie udawalo sie tego zestawu w zaden sposob zmusic do
pracy. W koncu firma w ktorej kupil ta feralna plyte, wymienila ja na
inny model. Podejrzewam ze Ciebie tez to nie ominie.

Pozdrawiam
Sebastian Czapla