Re: Seagate Medalist Pro 2.5MB

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 13 Aug 1997 - 22:05:20 MET DST

joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) writes:

> Ciekawe rzeczy jednak zaczynają się dziać, gdy czyjś dysk podłączę jako
> Primary Master, a mój jako Secondary Master (Secondary Slave to CD-ROM).
> Otóż bardzo często przy kopiowaniu danych, z których korzystam non-stop,
> dysk nagle staje, potem rusza... na chwilę stopuje to kopiowanie (pod
> windozą stawałby cały "system")...
>
> Czym może to być spowodowane? Płyta główna? BIOS? Czy coś nie tak z
> elektroniką dysku?

Plyta - watpie.
BIOS - byc moze.

A moze to problem z secondary slave, niektore CDROMy (szczegolnie starsze
ATAPI mialy klopoty z niektorymi dyskami)?

Wlasciwie, to nigdy nie mozna miec pewnosci, czy 2 rozne urzadzenia ATA
beda poprawnie ze soba wspolpracowac :(

A jak sie odlaczy CDROM'a?

--
Krzysztof Halasa