Re: po co MMX?

Autor: Slawek Wegorzewski (swegorze_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Thu 14 Aug 1997 - 01:50:53 MET DST

****************

>Czekamy! A jesli sie boisz, to podeslij mi to mail'em, a ja to upchne na
>swoja strone.

> Aha, jeszcze jedno. Zrob to tak, abysmy my, biedni uzytkownicy lynx'a tez
> mogli to sciagnac. Jak nie wiesz jak, to napisz.

****************

Nie boje sie, juz jest na mojej stronie - ale pod lynx'a nie pojdzie,
trzeba kliknac zdjecie (moje oczywiscie).

Poza tym jak pisza ci, ktorzy sprawdzali ten program (np. Andrzej
Karpinski, Lukasz Bajonski) - TO LIPA, a raczej utwor Nirvany w
RealAudio :-)

Tak wiec pozdrawiam - a program pozostawiam na swojej stronie (moze sa
na liscie milosnicy Nirvany ???).

Save

e-mail: swegorze_at_ii.pw.edu.pl
e-mail: slawekw_at_wonet.com.pl