Re: Zoltrix 33,6 na 56K- Czy to możliwe?

Autor: Kuba Natorski (kantor_at_polbox.com)
Data: Wed 13 Aug 1997 - 15:14:04 MET DST

Marek Litwin wrote:

> Prosze o pomoc w sprawie czy mozna upgradowac Zoltrixa i ewentualnie
> jak?
> Dzieki.
> --
>
> *
>
> Marek litwin_at_priv.onet.pl ; lima_at_polbox.com
> LITWIN http://free.polbox.pl/l/lima ; ICQ UIN: 2207914

   owszem. jeżeli masz modem VSP336i czy jakos tak albo modem 336HFE to
one maja epromy i mozna to przeprogramowac. bul jedyny ze niestety
zoltrix uzywa k56flex a na1 tego standartu nie widac, ja mam sam modem
zoltrixa ale kupiony juz jako 56 - model 56VSPi i jest szczerze mowiac
do kitu bo sie za czestro rozlacza w porownaniu do usrow i motoroli ale
nic to