SCIAGADELKO

Autor: Wojciech Gniado (adalber_at_polbox.com)
Data: Wed 13 Aug 1997 - 13:07:40 MET DST

Witam!

Jakis czas temu na moje zapytanie o strony, gdzie mozna sobie sciagnac
odpowiednie programy, jeden z was podal mi adres strony o nazwie
"sciagadelko" , gdzie bylo kilka interesujacych programow do zaladowania.

Niestety na skutek problemow technicznych w moim komputerze adres ten
zaginal.

Czy moglbym prosic o podeslanie go raz jeszcze?

Uprzejmnie prosze na adres mojej skrzynki mag1c_at_polbox.com

Z gory serdecznie dziekuje !

pozdrawiam

Wojciech Gniado