Re: Aldus PageMaker i drukarka PostScriptowa

Autor: R.Zylla, Lodz-Baluty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 13 Aug 1997 - 12:08:43 MET DST

At 11:22 08-13-97 +0200, you wrote:
>Hey!

>tem system. Aldus dal wprawdzie jakies sterowniki, ale
>sa problemy z ich zainstalowaniem (moze sa do win 3.x??).
>Jesli wiec ktos z szanownych listowiczow wie jak rozwiazac
>tem problem lub ma jakie pomysly (moze streowniki??) to
>prosze o pomoc.

  Powinines dostac do drukarki chyba 6 dyskietek
  Niektore z nich sa do Win3.11 a niektore do W95
  Z tego co sie orientuje to z pierwszej dyskietki
  startujesz program SETUP a dalej bez problemu.
  Moja korespondencja z jednym kolega, ktory
  potzrebowal Mirror w Postscripcie wykazala, ze
  mu sie wreszcie udalo jak wyrzucil wszystkie
  sterowniki do drukarek HP a potem dopiero instalowal
  sterownik do drukarki Postscript (wyprodukowany przez
  Aldusa)