Re: Filtry w Netszkapie

Autor: Rajmund Rzepecki (rajmundr_at_polbox.com)
Data: Tue 12 Aug 1997 - 23:59:31 MET DST

Adam Szadkowski wrote:

> Czym bylby komputer bez problemow?
>
> Mam wiec pytanie do szanownych wspolmaniakow.
> jako ze slabo znam Netszkape Mail cos nie moge wykombinowac
> jak skonfigurowac jeden folder do odbierania
> poczty z listy pecet, a drugi do odbioru calej reszty...
> wot prabljema...
>
> jezdem dzwieczny juz teraz za porady.
> HEJ !

HEJ ! To proste. Wlaczasz Edit/Mail Filtrer, dajesz New. Przedtem musisz
znalezc jakas informacje, ktora zawsze sie powtarza w kazdym mailu z tej
listy.
Czy masz moze taki naglowek ? "To : multiple recipients of list
pl.comp.pecet" lub cos podobnego ? Doskonale ! (Zakladam, ze newsy
przychodza Ci mailem). Domyslnie w nowym filtrze masz ustawione
filtrowanie w polu sender, a przeciez za kazdym razem ktos inny wysyla.
Wiec zmien zawartosc pola "If the:" na "to", potem "contains" i wpisz ta
powtarzajaca sie czesc w nastepnym polu, np. wpisz "pecet". Staraj sie
nie wpisywac slow zaczynajacych sie na "<" i konczacych sie na ">" , np.
"<pl.comp.pecet>", bo nie zadziala. Mozesz przepisac te czesc bez tych
znakow. Wedlug mnie za polem "contains" wystarczy wpisac "pecet".
Potem w polu "Then :" wybierz "Move to folder" i wybierz dalej folder do
jakiego maja byc automatycznie przesuwane wiadomosci z "pecet".
Oczywiscie musisz miec taki folder stworzony.
To wszystko, aha, i nie zapomnij wlaczyc filtru "Filter is" - "On".

--
 ________/  Rajmund Rzepecki 'Apache'                \  |-----\