Re: Czy male firmy to koniecznie oszusci????

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 12 Aug 1997 - 23:18:06 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
: lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:
: >Z doswiadczenia [linuxowego :-)] ci powiem ze tego czasem nie znajdziesz.
: >Pada i tyle, logi sie koncza, bledow nie zdazono zapisac.
: >Na ekranie tez nic nie widac.

: chocby ping z drugiego komputera, zeby bylo wiadomo kiedy dokladnie
: zdechl. to moglaby byc wskazowka.

No coz - jak pada co noc, to pomoze. Gorzej jak pada srednio co miesiac.
Niezaleznie od tego - ja nawet sie spodziewam jaka sytuacja i
ktore programy powoduja blad - tylko nadal nie wiem ktory konkretnie i
co poprawic :-)

: >Oj, Grzegorzu - pamietaj ze te umiejetnosci wyrazaja sie siedmiocyfrowa
: >liczba, i to nie w zlotowkach :-)

: wiem. tym bardziej widze ciemnosc :) zeby tak podstawowe rzeczy
: konsultowac z powiedzmy ..... amatorami :))

Sadzac po zarobkach to tez nie sa amatorzy - trzeba wiedziec jak sie
pieniadze zarabia :-)

J.