Re: Poszukuje oprogramowania dla firmy.

Autor: Robert Wrobel (wrobel_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Tue 12 Aug 1997 - 12:52:12 MET DST

On 11 Aug 1997 17:52:50 +0200, zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (Romuald Zylla,
T.Uni. of Lodz, PL) wrote:

> Ostatnio sie dowiedzialem, ze tak znienawidzony program
> "Polka" pod Windows, na ktory to program tak plulo
> wielu klientow (bardzo wolna lub wrecz zadna reakcja firmy
> na bledy w programie) znow jest wtykany nieswiadomym
> klientom.
>
> Ten glos prosze traktowac jako glos odradzajacy a nie chwalacy
> producenta lub jego produkt.

Nie wiem czy ta krytyka jest taka uzasadniona,
sprzedałem i obsługuję troche POLEK na śląsku
obsługuje rownież ileś instalacji Subiekta, Navo, symfonii
i FPP, i Polka wcale nie wypada źle w tych porównaniach
Genaralnie Polka i Fpp sprawiają najmniej kłopotów w codziennej
eksploatacji.
Faktem jest że reakcje firmy nie są najszybsze, ale ostatno się to
poprawiło.

Generalnie nie wiem czy ta dyskusja ma sens, gdyz o gustach sie nie
dyskutuje. A wielu moich klientow zmieniało programy, jedni np
z polki na subiekta inni na odwrót, ale wszystcy narzekają na
poprzedni program i chwalą nowy.

Robert Wróbel
wrobel_at_usctoux1.cto.us.edu.pl
rwrobel_at_ae.katowice.pl