Re: TPSA - 125 zl - ryczalt

Autor: A_Zet (adek_at_spamom.precz.kki.net.pl)
Data: Tue 12 Aug 1997 - 12:51:55 MET DST

lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński) napisał(a):

>/> BTW, potem czesc czytelnikow sie wscieka, ze co kilka (nascie)
>/> dni sa zglaszane identyczne problemy.
>
>Myślę że istnieje proste wyjaśnienie. Z nieznanych przyczyn siadają
>servery newsów :(
>Poprzednio news.tpnet.pl a ostatnio SunSite :(
>Przez to odpowiedzi po prostu do niektórych niedocierają lub docierają
>z tygodniowym opóźnieniem :(

Jak sie okazało po bliższych badaniach :-) o czym niżej, to
potwierdza się przeczytana gdzieś opinia Radka P. o łagodnie
określając "trudnościach" TelePSa. A badania polegały na tym, że
ściągam newsy zarówno w domu jak i w pracy z <news.tpnet.pl> w
tym samym mieście z różnych central. I wyobraźcie sobie, że
stwierdziłem różnice kilkudniowe! To dopiero rekord: na tym samym
serwerze - z tego wynika, że fizycznie jest ich dużo i nie mogą
się ze sobą połączyć. Nie jest to pierwszy znany mi przypadek, że
TP SA nie może sama ze sobą się łączyć: kiedyś informowałem o tym
na polipie, że raz wysłany mail do administratora sieci w K-cach
doszedł, następny po tygodniu odbił się do mnie z powodu
niemożliwości połączenia :-))).

Pozdrawiam
Adek

--
Przy odpisywaniu musisz usunac z adresu "spamom.precz."
Katowice: adek_at_kki.net.pl