Re: POMOCY !!! CZY KTOS ZNA SIE NA KOMPACH ???

Autor: Filip Niedorezo (offspr_at_unia.3lo.lublin.pl)
Data: Mon 11 Aug 1997 - 21:10:18 MET DST

Waldi (Waldim_at_amwaw.edu.pl) wrote:
: Ludzie pomozcie!!!
: Nie wierze ze na liscie nie ma czlowieka ktory by nie wiedzial co zrobic
: z ukladem DALLAS gdy zapomni sie haslo do BIOSU w laptopie.
: Problem jest nastepujacy: zapomnialem hasla do BIOSU, kompek to laptop
: ENCYCLOPEDIA 386SX, BIOS to 1986-91 AMI 386SX, na plycie nie ma zadnych
: jumperow do resetu, opisu plyty nie mam i mam na glowie wsciekla
: blondynke ktora mnie zabije bo to jej kompek :(((

: Mam nadzieje na porade typu KTORE nozki ukladu nalezy zewrzec zeby
: zresetowac ten uklad DALLAS lub cos w tym typie.
: Nie bawia mnie juz odpowiedzi typu (a dostalem ich 43):
: - przeczytaj sobie opis plyty
: - wyjmij bateryjke
: - wyjmij go z podstawki
: - odlacz akumulator
: - podaj haslo nadrzedne AMI
: - itp.
: niewtajemniczonych , ktorzy takie rady dawali informuje ze uklad DALLAS
: nie jest umieszczany na podstawce, ma wlasne podtrzymanie napiecia,
: haslo AMI nie dziala, a gdybym mial instrukcje do plyty to bym na liscie
: nikomu d**** nie zawracal !

: z powazaniem i nadzieja na prawdziwa pomoc
 Ja bym to proponowal zrobic starym sposobem moich znnajomych zlodzieji
radyj samochodowych. Otoz rzadkie radia kodowane, maja wlasnie poodobny
system zabezpieczen, co twoj bios. Po prostu wykombinuj dobra lodowke...
(moze masz kogos znajomego w masarni?), i wsadz rzeczony uklad BIOS
do temperatury ponizej 30 stopni, na okolo godzine.
BIOS bedzie jak nowy, w kazdym tego slowa znaczeniu.

                                         Offspring

: Waldi

: waldim_at_amwaw.edu.pl
: waldim_at_amnesiac.123.org