ASUS TX97E plus AMK K6 200 równa sie problem

Autor: Piotr Andrusiewicz (saandrus_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 11 Aug 1997 - 17:47:40 MET DST

Właśnie taką kombinację sobie sprawiłem i mam problemy.
Windows 95 pada w różnych okolicznościach i na różne sposoby.
Prawdziwa ruska ruleta, bo nie ma żadnej logiki w tych padach.
Zainstalowanie patchy od ASUSA obsługujących chipsety TX
nie pomogło, chyba nawet pogorszyło sprawę. Pod Win3.11
chodzi, ale cały warsztat pracy mam w Win95, więc powrót
do przeszłości nie jest możliwy.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?

--
Pozdrowienia
Piotr Andrusiewicz