Re: SYSTEMY NA PC

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 11 Aug 1997 - 14:56:32 MET DST

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>Lame... klepiecie i klepiecie, a ciekaw jestem ilu z was kiedykolwiek
>mialo okazje PRACOWAC pod CP/M...
>
>karpio

Ja. MSX Spectravideo, a potem bardzo krociutko
polski szalony cud techniki Elwro 800 Junior. tyle ze tam nazywalo
sie toto CP/J . W zasadzie bez zmian.
Poza tym CP/M byl tez swego czasu dostepny na .... Timex'y ,
do ich firmowego napedu FDD. to takie 3 pudelka lub jedno wieksze.
wlazily do tego amstradowskie dyskietki 3 calowe. takie troche
mniejsze od obecnych 3,5 calowych.

najbardziej mi sie w tym podobaly pliki wieksze od 16kb :)
zamiast jednego, faktycznie byly tworzone wtedy dwa lub wiecej plikow :))))))
nastepca DOS ze swoim FAT to poprawil. choc zasadniczo FAT niewiele
sie rozni od formatu CP/M .

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |