Re: Kilka pytan a.d. news-ow

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 11 Aug 1997 - 13:59:27 MET DST

Dnia Sun, 10 Aug 1997 16:55:32 GMT, Barni napisał(a):

> - gdzie w centralnej Polsce (okolice Lodzi lub W-wy) jest serwer
> News-ow dostepny z TP-cji udostepniajacy zachodnie grupy z binariami
> ( cos a'la wroclawski sun1000, niestety niedostepny z zewnatrz ) i
> to jeszcze taki, aby mozna bylo cos na niego rowniez wyslac ( z
> Free Polbox'u).

Oj, nie wiem czy jest... szczerze mówiąc, wątpię.

> - jak sciagnac sobie z news'ow cala grupke pl.costam, aby pozniej moc
> ja odczytac off-line ( ewentualnie na jakie grupy mozna sie
> zasubskrybowac, aby przychodzily mi na mail'a ). Obecnie uzywam
> News Express-a.

Różnie. Pewnie używasz windozy... tam np. Netscape, a najlepiej Free Agent.
Pod linuxa np. slrn, tin, netscape...

> - jaki jest adres polskiego mirrora Altavisty

Zależy, o co Ci dokładnie chodzi. Jeśli o "bliższą" altavistę, to o ile
pamiętam altavista.telia.com (jest nawet polska wersja :), a jeśli tylko
krajową to altavista.tpnet.pl(:8000) To w nawiasie to numer portu - jakiś
czas temu działało tylko w ten sposób, może teraz już nie jest to
potrzebne...
Polecam też infoseek.icm.edu.pl.

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-455787|