Re: Po co bus mastering

Autor: Zbigniew Klos (cad2_at_dmcs.p.lodz.pl)
Data: Mon 11 Aug 1997 - 13:45:42 MET DST

On Fri, 8 Aug 1997, Krzysztof Remlinger wrote:

> Wersja Win95 OEM 2 zainstalowala mi bus mastering do dysku twardego. Co
> on daje, bo nie zauwazylem przyrostu predkosci, a wrecz nieraz podczas
> nagrywania komputer mi sie na chwile zawiesza. Plyta Hot541 FX, dysk
> Seagate Medalist 1.2M Mode4 i Cyrix.

Gdy kilka aplikacji na raz korzysta z dysku to podobno cos daje. Na co
dzien nie widze roznicy.

P.S. Jesli ktos ma Tritona TX i chce miec sterowniki, ktore rozpoznaja
TX'a w Win95 i pozwola nawet na UltraDMA, to mozna je sciagnac z
www.tyan.com.
Mimo, ze w readme pisze, ze chodza tylko na plytach Tyan, to u mnie tez
chodza (a nie mam Tyan'a).

Zbigniew Klos