ZIP - TANSFER

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 11 Aug 1997 - 00:45:45 MET DST

Przemyslaw Frasunek wrote:

Nadal nie mam oryginalu tego listu :'(

> [...]

Bo jest do d**y.

Ciekaw jestem, w czym.

Moj ZIP ATAPI rowniez.

Klamstwo - LS-120 ATAPI jest wolniejszy od ZIPa parallel. Do ZIPa ATAPI czy
SCSI nawet nie ma co porownywac...

Jedyna zaleta, ktora nie jest w stanie przeskoczyc wad.

Jak na razie w najnowszym PCMpp sa co najmniej dwie reklamy komputerow
wyposazonych w ZIPa, w tym jeden IBM, wyposazony _tylko_ z ZIPa (bez zwyklego
flopa)... O Makowach szkoda nawet gadac.

 PF> LS-120 jest troche za drogie w porownaniu do ZIPa czy JAZZa

Zdecydowanie.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl