Re: Likwidacja bad sectorow

Autor: Wojtek Golabek (aligator_at_polbox.com)
Data: Sun 10 Aug 1997 - 12:15:46 MET DST

Krzysztof Depko wrote:

> Czy ktos z Was wie czy istnieje program do ww(subject) dla dyskow
> Seagate (at-bus).
> Dla Caviarow jest taki program i oczywiscie leczy tylko kawiory, ale sa
> inne dyski na swiecie...
> Krzysztof Depko - Warszawa

Do plyty (Abit PX5) dostalem programik do formatowania na niskim
poziomie (zaznacza bad tracks). Moze na innym sprzecie tez bedzie
dzialal. Jak chcesz moge ci go poslac.

Pozatym do mojego seagete-a dostalem disc managera. O ile sie
nie myle to on umozliwia formatowanie, chyba jak uruchamiasz go
"dm /m".