Re: WIN95 CZY NT4

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 10 Aug 1997 - 10:15:08 MET DST

"Andrzej Ława" <lawa_at_priv.onet.pl> wrote:

>Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisał(a) w artykule
><5rq5ib$r65$6_at_helios.man.lublin.pl>...

>Co do OS/2 to pomimo "slusznej" nazwy (Warp, a ja jestem trekkie)
>bylem zmuszony z niego zrezygnowac, bo mi co 5 min zwisal (mimo ze to
>bylo zaraz po instalacji i jedyne co robilem to oteieralem i
>zamykalem standardowe okna itp).

wlasnie. bo natychmiast po instalacji trzeba zapuscic fixpak'a .
jesli chcesz wrocic, to zapraszam na news:pl.comp.os.os2

>BTW: czy ktokolwiek wie, gdzie moge znalezc oprogramowanie do mojego
>"telewizora" (S3 TRIO V64+ z turnerem Philipsa) do tych trzech
>systemow ?

pod osa mozesz miec klopot. chociaz jesli sa drivery do win311, to pewnie
da sie z tym cos zrobic. niestety wylacznie w pelnoekranowej sesji windows.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |