Re: TPSA - 125 zl - ryczalt

Autor: A_Zet (adek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 10 Aug 1997 - 13:42:07 MET DST

Silk <silk_at_friko.onet.pl> napisał(a):

>Ciekaw jestem kto to wymyslil ? Jakis facet podobno slyszal ???
> Tak powstaje plotka ... Panowie, moze sloneczko zbytnio przygrzewa ?

A ja jestem dodatkowo ciekaw, kto i w jaki sposob czyta newsy?
Do Twoich sentencji chce dodac, ze 7 sierpnia, jako pierwsza
odpowiedz jest posting Łukasza K. wyjasniajacy wszystko. I co?
I nic. Nadal ludzie dyskutuja o niczym, cieszac sie przy tym, ze
to niezly pomysl :-))))).
BTW, potem czesc czytelnikow sie wscieka, ze co kilka (nascie)
dni sa zglaszane identyczne problemy.

Pozdrawiam
Adek

(Katowice: adek_at_kki.net.pl
akumulatory wszelkiej masci: az1_at_poczta.com)