Re: Komp mi piszczy, piiiiiiii

Autor: A_Zet (adek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 10 Aug 1997 - 13:42:06 MET DST

apiet_at_priam.umcs.lublin.pl (Andrzej Pietruszka) napisał(a):

>: ja bym o pisk podejrzewal monitor a nie komputer. pstryknij wylacznikiem
>: w monitorze, i sprawdz czy przestalo piszczec.

to tak samo jak posadzac mysz: pstryknij mysza a przestanie
piszczec (bo tez i wówczas przestaje).

>Jestem tego samego zdania. Wedlug mnie za pisk odpowiada transformator

Przeciez da sie zlokalizowac pisk z dwoch roznych zrodel! U mnie
komp stal nie pod monitorem (gdzie jeszcze od biedy moga wystapic
klopoty z lokalizacja pisku) a okolo metra za nim.
Ponadto trafo piszczalby caly czas.
Adek
mailto: adek_at_kki.net.pl
az1_at_poczta.com