W95, stacja dysków i karta muzyczna

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 09 Aug 1997 - 19:49:59 MET DST

Ave All !

Mam mały problemik z W95, stacją dyskietek i kartą muzyczną (W95
rozpoznała ją jako OPTi82C929 SoundSystem, jest to klon SBpro plus
WindowsSoundSystem). Otóż gdy używana jest stacja dysków (dyskietka
jest zapisywana/odczytywana/formatowana) i w tym momencie ta karta
zacznie wydawać z siebie dźwięk dwięk na trochę się zacina albo (w
przypadku dłuższego dźwięku) zacina się cała wingroza (i to dość
skutecznie). Kursos i klawiatura zdychały (lampki od NumLock'a i
innych nie zmieniały stanu). Jak na razie _chyba_ zawsze działało
takie "zaklęcie": CTRL-ALT-DEL, wyjęcie dyskietki i kliknięcie na
ANULUJ gdy po pojawieniu się okienka "Zamknij program".

Dodam, że sterowniki dostałem z kartą, żadnych konfliktów portów,
przerwań ani kanałów DMA wingroza nie wykazuje a jesłi dźwięk jest
wydawany przez moją drugą kartę (GUS ACE) to nic niezwykłego się nie
dzieje.

Ma ktoś jakiś pomysł ???

--
* FidoNet: Andrzej Lawa 2:480/19.77