Agent 007

Autor: DAREK (sandman_at_polbox.com)
Data: Fri 08 Aug 1997 - 18:00:01 MET DST

Witam

Używm Agenta od kilku dni ma wiele ciekawych opcji gdzie IE4 i NC4 nie
dorastajš mu do pięt ale ostatnio zmieniłem w nim serwer news'owy i
utraciłem stare mail'e z tej grupy a było ich około 4000.
Teraz wczytuje nowe ale mam wszystkich 500 i nie mogę powrócić do
starego serwera tak żeby było z powrotem 4000.
Jak zrobić żebym mógł korzystać z kilku serwerów tak jak jest to w NC
i IE

DAREK

 1. e-mail: darles_at_priv.onet.pl
 2. e-mail: sandman_at_polbox.com