Re: Crack'i - gdzie?

Autor: Dariusz (dariuszm_at_polbox.com)
Data: Sat 09 Aug 1997 - 19:25:25 MET DST

Andrzej Turek <andre_at_kr.onet.pl> napisał(a) w artykule
> U kogo, na jego stronie, mogę znaleźć jakieś crack'i?
> Pochwalcie się i zareklamujcie! Chętnie odwiedzę...
Proponuje http://www.hotbot.com
Jako slowa kluczowe wpisujesz nazwę programu i slowko crack, hack itd.
W ciagu 10 minut znajdziesz ok. 50 stron. W ten sposob trafilem na strone,
gdzie spokojnie moge sobie pociagnac wiekszosc programow Microsoft lub
dowolna gre a takze cracki do wiekszosci programow.

Dariusz