Re: Odp: TPSA - 125 zl - ryczalt

Autor: Michal Zielinski (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 09 Aug 1997 - 21:07:37 MET DST

> Ludzie, ludzie, pomylilo sie wam.

> Po pierwsze sprawa dotyczy telewizji kablowych, ktore umozliwiaja
> podlaczenie sie do internetu, po drugie sprawa dzieje sie we Wiedniu.
> W Polsce powstaja takie telewizje kablowe, np: Aster City w Warszawie,
> w Lodzie chyba tez na Radogoszczu. Polaczenie polega na tym, ze
> kablowki wypozyczają modemy uzytkownikom, oraz dają do dyspozycji
> szybkie łącze za ok 125 PLN miesiecznie, wtedy mozna wisiec w Internecie
> 24 hours per day!!!
> To nie bzdury, to prawda, tak jest we Wiedniu i w Polsce juz niedlugo tez
> [...]
W Lodzi dzialaja dwie takie sieci.Jedna to jest de facto "Internet w CTV".
Oto cennik

podlaczenie - darmo
modem kablowy - 1670 PLN
karta sieciowa - 120 PLN
Abonament miesieczny- 80 PLN

Co do transferu to nie wiem , bo nie mam tam dojscia.W reklamowkach bredza
cao o 1Mbitps , ale jak znam slowo reklamowe to podaja transfer miedzy
uzytkownikiem a serwerem.

Pozdrowienia

Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl
Microsoft Windows 95:
              What do I have to fix today?