Arial mi sie nie podoba.

Autor: Arkadiusz Góralski (goral25_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 10 Aug 1997 - 18:27:38 MET DST

Pan Bogdan Mosny napisal:

>Czytajac ten post po raz pierwszy nie chcialem go komentowac, bo
>jest calkiem rozsadny, ale czytam kolejne listy:
>
>"Bardzo potrzebuje czcionki... .Arial jest dla mnie zbyt brzytki"
>albo
>"Co sadzicie o mojej stronie, jak wam sie podobaja te ramki?"
>
>Kiedys to z Peceta pomijalem co 10 post, a teraz co 10 czytam.
>Uwagi p. Grzegorza nie sa pewno zbyt mile, ale mogliby sie ludzie
>jakiegos porzadku nauczyc. Gdyby jeszcze nie bylo odpowiednich
>grup, ale po to wlasnie zostaly powolane by tam pisac.

   Juz drugi miesiac pisze program. Otoz okazalo sie, ze sa klopoty z
czcionka - jezeli uzytkownik wlaczy "Large fonts" to rozlazi sie
okienko. To niby gdzie mialem sie zwrocic z prosba o czcionke. Arial mi
nie odpowiada bo wyglada nieprofesionalnie, a propos - brzydki pisze sie
przez "d". Na pewno Pan stwierdzi, ze jest gdzies grupa dyskusyjna
zajmujaca sie czcionkami - jezeli takowa istnieje bylbym zainteresowany.
Czy moja rola ma sie ograniczac tylko do czytania listow z PeCet'a, czy
juz nie moge sie zapytac ludzi o glupia czcionke, z reszta spotkalem juz
2 osoby, ktore chetnie mi pomoga. Moj program mial byc skonczony miesiac
temu. Czy moze sadzi Pan, ze pytanie o czcionke nie jest zwiazane z
komputerami? Nie wiem jakie listy Pana interesuja, moze: Jak sformatowac
dyskietke? czy podobne - bo na takie pytania bedzie Pan umial
odpowiedziec. Jezeli ta grupa dyskusyjna Panu nie odpowiada, to moze sie
Pan wypisac. A moze Pan nie wie jak to zrobic?
A tak w ogole to nie wiem czemu sie Panu tlumacze.

Z powazaniem:
Arkadiusz Goralski