Re: Czy male firmy to koniecznie oszusci????

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 09 Aug 1997 - 09:55:06 MET DST

lewando_at_ibm.net (Andrzej Lewandowski) wrote:

>Widocznie mamy inne komputery, albo inne NT, albo co, bo jak na razie
>AIX i HP-UX dostaja w d... w porownaniu z NT.
>
>A.L.

pytanko formalne. czemu porownujesz inny system na zupelnie innym
sprzecie, zamiast inny system na dokladnie tym samym komputerze ?
jedynie taka ocena pozwala na obiektywna ocene szybkosci samego systemu.
ja porownuje instalujac rozne systemy, na dokladnie tym samym komputerze,
lub innym egzemplarzu o identycznych parametrach.

a tak poza tym, serwery HP serii 7XX wcale nie sa takie szybkie. komputery
biurkowe oparte o platforme intela juz jakis czas temu je przegonily
pod wzgledem wydajnosci.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |