Re: Formatowanie dyskietek na 2Mb

Autor: Tadeusz Wróbel (sparrow1_at_polbox.com)
Data: Sat 09 Aug 1997 - 02:02:19 MET DST

> From: "Tomalo" <godala_at_polbox.com>
> Potrzebujŕ jakiego narzŕdzia do formatowania dyskietek na 2Mb (ostatecznie
> 1,66Mb) pod Win95. Mile widziany jaki crack lub chocia+ shareware.

 Pod winde 95 bedzie trudno. Przy okazji chcialbym zglosic taki maly
problemik. Uzywam programu 2m. Daje sie nim pod dosem sformatowac
dyskietke na nawet 1.96 MB. Winda oczywiscie tego nie czyta (co jest
oczywiste bo niby czemu miala by ?). Instalacja rezydenta 2m w MSDOSie
7.0 wiesza system. A teraz uwaga: Wiecie co sie dzieje gdy probuje
czytac dyskietke 1.96, 1.88 lub 1.72 (poczciwy fdformat) pod winda?
Uszkadza mi zerowy sektor (probuje formatowac bez wiedzy uzytkownika
???) bez slowa ostrzezenia!
Wkurza mnie to nie-milo-sier-nie, bo nawet jak mam opisana dyskietke to i
tak pcham ja odruchowo we flopa ...

Czy ktos wie jak ograniczyc radosna tworczosc windy w tym zakresie?
Bede szczerze zobowiazany.
                  Tadek Wróbel