Re: Do Linuxowcow

Autor: cezar (cezar_at_jowisz.iis.pw.edu.pl)
Data: Fri 08 Aug 1997 - 14:42:02 MET DST

VTAM!

Michal Zielinski <hubble_at_free.polbox.pl> napisal(a):
: Dzien dobry ,

: Posiadam w swoim archivum natepujacy zestaw dwuplytowy:
: Calosc nazywa sie LINUX Developers Kit
: i zawiera:

: GCC 2.6.3
: Linux 1.2.5
: Slackware 2.2.0.1

Wszystkie powyższe są starsze od węgla ;) Lepiej kup sobie Linux+ z jakąś
aktualną wersja.

: Zaznaczam , ze w zyciu nie mialem do czynienia z Linuxem , nie wiem nawet
: jak to sie instaluje.

Zajrzyj na pl.comp.os.linux

: Pytanie:
: Czy bawic sie w to , czy kupic jakies czasopismo i z niego wziac nowsza
: wersje?

To drugie.

: Czy te moje plyty do czegos sie nadaja?

Jako podstawki pod kubek z kawą :)

: Z gory dzikuje za odpowiedz.

HTH

: Pozdrowienia
: Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl

Cezar

: Microsoft Windows 95:
: What do I have to fix today?

Rozumujesz poprawnie, stąd tylko krok do Linuxa :)