Dostep do zagranicznych newsow - ???

Autor: MK (mkrzycki_at_polbox.com)
Data: Fri 08 Aug 1997 - 08:47:28 MET DST

Heja!

Czy wiecie cos na temat jak uzyskac dostep do zagranicznych grup
dyskusyjnych?
To chyba zalezy od podsieci z ktorej sie lacze z serwerem NNTP.
Uzywajac : news.nask.org.pl, news.icm.edu.pl, news.onet.pl mam dostep TYLKO
do grup pl.*

Ale podlaczajac sie do tych samych serwerow z innego IP (inna podsiec)
mam dostep takze do zagranicznych...

Wiecie cos na ten temat? Albo nt. ew. autoryzacji mojej podsieci
by serwer NNTP udostepnial mi tez newsy zagraniczne?

Wszelkie odpowiedzi prosze kierowac na moj e-m.

Pozdrawiam

Michal