Re: Jak drukowac w trybie "draft" polskie znaki w CP1250

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Fri 08 Aug 1997 - 00:26:52 MET DST

rafal_at_longman.com.pl (Rafal Bulacinski) wrote:

>Czy ktos z was wie, jak drukowac w trybie draft spod windozy na
>drukarce _iglowej_? Czyli tak, jakby stosujac sterownik generic
>printer, wysylac kody znkow i przy okazji wydrukowac polskie literki.
>Wiem, ze mozna zastapic np. L (el/) przez sekwencje L,BACKSPACE,/ -
>ale to brzydko wyglada.
>
>Drukarka ma wbudowane polskie znaki w Latin II. Ewentulanie wchodzi w
>rachube zakup nowej iglowki - pytanie, czy taka w ogole isnieje?

Pod ktora winde ? Sadzac po Twoim newsreaderze chodzi o win 3.1x...

Pod Win 3.11: Control Panel/Printers/mlask myszą w Generic-Text Only/
Setup/Characters (nie pamietam, jak to wszystko sie nazywa w wersji
polskiej, mam pod reka tylko EE) - i definiujesz dowolnie wybrane
przekodowania znakow dla drukarki. Mialem to nawet kiedys gotowe
dla drukarki z CP852, ale diabli wzieli po awarii dysku - musisz
sam sie pomeczyc.

Pod G95 - nie mam pojecia, czy i jak to mozna zrobic.

(followup na pl.comp.os.win3)

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl