Re: Kontroler na karcie jako trzeci

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 23:50:38 MET DST

Bartosz Strozek wrote:

> Czy komus udalo sie uruchomic kontroler IDE na karcie muzycznej jako
> trzeci? Jakieœ sterowniki? Dos, winda? W zupelnosci by mi wystarczylo
> gdyby
> udalo sie tam podpiac jedynie cd-rom. Ja mam graviska Extreme i Soyo
> HX i
> ni cholery toto nie chce dzialac jak na plycie obydwa kanaly IDE sa
> wlaczone :-(

sprobuj zassac driver z site'u http://www.creaf.com.

skoro to jest extreme to moze i zadziala ?
w sb mozliwe jest podlaczenie cd do portu (ustawia sie go jako third i
odpala driverek dosowy).
imho driverek niewiele ma wspolnego z tym czy jest to gravis czy sb.
ale moge sie mylic ...

pozdrowka
marko

Marek Sokol             phone:+4822347804
mailto:marko_at_lords.com  mailto:msokol_at_polbox.pl
	mailto:msokol_at_cyberspace.org