Pomoc dla wszystkich co im SB 32 PnP nie odtwarza MIDI pod Dosem

Autor: Michał Chrystianowicz (titus_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 31 Jul 1997 - 23:59:35 MET DST

A więc jeśli ktoś ostatnio kupił SB 32PnP za bardzo małe pieniądze bo
prosto z Niemiec i nie dostał do swojej karty oprogramowania lub dostał
tylko CD to niech się dowie że aby karta w pełni PnP na złączu ISA działała
w takich systemach jak DOS to potrzebuje tą kartę zainicjować. Służą do
tego różne programy, na samym początku Creative dodawał Plug and Play
Configuration Manager. Ostatnio daje coś innego. Ja używam tego starszego
programu, instalka jest na dwóch dyskach ale jest tam kupa plików
konfiguracyjnych dla innych kart (od muzyki zacząwszy a na kontrolerach
SCSI skończywszy). W sobotę będę na szybkich łączach więc jeśli ktoś się na
to pisze to mogę wysłać (niech tylko poda mi swój email wcześniej), a cha i
napiszcie czy wolicie instalkę (2X dyskietka HDD) czy może spakowany
program po zainstalowaniu i wyrzuceniu wszystkich niepotrzebnych kilkuset
plików (rar 1,75 MB).

                                Michał Chrystianowicz
Pisz do mnie:
                      michael8_at_polbox.pl