Re: PC - BHP

Autor: Mariusz Krukowski (kruk_at_it.pl)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 12:19:40 MET DST

Andrzej Pietruszka wrote:

> Hi all.
> Tak sie ostatnio zastanawialem jakie sa oficjalne normy czasu pracy przy PC.
> W kodeksie pracy doczytalem sie ze dla kobiet w ciazy czas pracy
> przy komputerze nie moze przekraczac 4 godzin dziennie.
> Niestety, nie naleze do tej kategorii ;) a jestem ciekaw jak
> to wyglada dla pozostalych.
> Moze ktos wie takze jaka powiezchnia w pomieszczeniu powinna przypadac
> na jeden PC.
> Regards,
> A.P.
O takich sprawach mowia wlasnie na szkoleniach BHP, ktore powinien
przejsc kazdy pracownik.
Co do kobiet w ciazy, to po stwierdzeniu takowej radze sie paniom nie
wyglupiac i trzymac sie w odleglosci kilku metrow od dzialajacych
komputerow i podobnego sprzetu. Jestem przekonany, ze Ci co pisali te
przepisy i wymyslili owe 4 godziny dziennie, sami trzymaja swoje
zony z daleka od hardware...