Re: MP3!!!

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 10:41:31 MET DST

Mariusz Skindzier <jazz_at_polbox.com> wrote:

>Ostatnio bardz zainteresowalem sie MP3 i postanowilem tym sie pobawic.
>Chcialem zaczac zgrywac utworki na dysk, a tu klapa.Probowalem roznych
>programow ("CDDA","CDT") i nic.Przy kazdym wywala mi:"Device Driver
>Error #2: Drive not ready". Mam CD-ROM 6x "Acer CD-767E" .
>Wersja mscdex to 2.25(jesli potrzebna).
>
>Prosze o pmoc, jesli ktos ma taki CD-ROM lub wie co zrobic.

>Mariusz

te programy nie potrafia obslugiwac cdromow. z tego co widze,
bardzo dobrze sprawuje sie DAC. jest u mnie
ftp://ds3pc73.pol.lublin.pl

koniecznie bez dzielenia na koncu. gdyby byly problemy,
skorzystaj z tekstowego ftp. musi pojsc.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |