Re: MP3!!!

Autor: Przemek Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 11:17:30 MET DST

Mariusz Skindzier wrote:

> Witam serdecznie!
>
> Ostatnio bardz zainteresowalem sie MP3 i postanowilem tym sie pobawic.
>
> Chcialem zaczac zgrywac utworki na dysk, a tu klapa.Probowalem roznych
>
> programow ("CDDA","CDT") i nic.Przy kazdym wywala mi:"Device Driver
> Error #2: Drive not ready". Mam CD-ROM 6x "Acer CD-767E" .
> Wersja mscdex to 2.25(jesli potrzebna).
>
> Prosze o pmoc, jesli ktos ma taki CD-ROM lub wie co zrobic.

Mialem Pioneera DR-UP4x, - sciagalNiedawno mi padl (16 miesiecy od kupna
- ciekawe...)
Pozyczylem sobie takiego ACERA jak Twoj (to jest tak naprawde SONY)
Niestety nie ma on zaimplementowanego ReadLong i nie bedzie sciagal...
Ale czyta CD-Extra co samo w sobie juz jest ok.
Pojechalem na gielde i wzialem Samsunga 8x (tez nie idzie)
W koncu szarpnalem sie na Pioneera 12x - 300 zl - jest ok.

Pozdrowionka

p.s. niektorzy mowia ze Mitsumi nie sciagaja - ja mam w pracy Mitsumi 8x
ktory
       sciaga, powoli ale dziala. Tak wiec trzeba dzialac
organoleptycznie.

--
Przemyslaw Raczek
Polskie Radio S.A. - Informatyka