Re: DirectX v5.0 Pomocy !!!

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 10:34:14 MET DST

Darek wrote:

> Ściągnąłem DX5 (ma nawet polskie komunikaty), zainstalowałem na WIN 95
>
> OSR 2 PL i działa bardzo dobrze.
> Najlepiej ładować z:
>
> http://tucows.it.pw.edu.pl/shell95.html

To jest wersja pre-release,która rzeczywiście ładuje się przy ustawieniu
innym niż "English" ale (musi być jakieś ale):nie ładuje w takim
przypadku żadnych nowych sterowników video i audio. To już lepiej
ściągnąć w takim przypadku
http://www.microsoft.com/DIRECTX/RESOURCES/downloads/dx5core.exe (ma o
2.8MB mniej, równo połowę - jest to sam DX5 bez sterowników.

--
Jacek Piskozub
 Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland