Re: Windows 95 - OSR2

Autor: Slawek Wegorzewski (swegorze_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 19:44:04 MET DST

To znowu ja - ten gosc co rozpoczol ten watek.

Usmiejecie sie, ale ja mam W'95 OSR2 w wersji polskiej juz od pol
roku...

Raz nawet zainstalowalem, ale szybko wywalilem, bo nie pozwalal mi
samemu zmienic sterownikow do udzadzen (jesli producent dostarcza driver
na dyskietce, to w zwyklym W'95 wystarczy w Managerze Urzadzen wybrac
Zmien Sterownik/Z Dysku. A w OSR2 po wybraniu Zmien Sterownik system sam
szuka nowego drivera - ponoc nawet w Internecie - i nie mozna podmienic
sterownika na ten z dysku. Trzeba wyciac cale urzadenie i zainstalowac
od nowa !!!)

To tyle - czekam na Memphis!

Save

P.S.Mam tez NT 4.0 Server - czy mozna to zainstalowac jako NT
Workstation ???