Re: ZIP - TANSFER

Autor: JoteR (joterusw_at_polbox.com)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 03:07:08 MET DST

-
> SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
> twinsen_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl|
> HAMs |

-

A ja sie pytam, czemu firma Imation w materialach reklamowych wstydliwie
pomija fakt, ze aby naped byl widoczny jako A: (lub B:) potrzebny jest
specjalny BIOS? A za cene LS-120 (w Polsce) mozna nabyc np. MO Fujitsu (tez
IDE) o dwukrotnie wiekszej pojemnosci. Poza tym, Bartkowi chodzilo o
poreczne narzedzie do przenoszenia danych, tak wiec napedy IDE raczej
odpadaja, w gre wchodzi cos, co da sie podlaczyc do LPT, ew. SCSI z
Trantorem lub czyms podobnym.

--
joterusw_at_polbox.com
Jacek Rylski