RE: scaner itp

Autor: Tadeusz Wróbel (sparrow1_at_polbox.com)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 00:28:51 MET DST

Uniwersalny jest jedynie interfejs TWAIN (co zgrubsza oznacza, ze
spod kazdej aplikacji win skanowanie wyglada tak samo), ale
sterowniki hardware'u i tak musza byc indywidualne. Uniwersalnych nie
ma.
Jezeli chodzi o ScanMan'a to zajrzyj na www.logitech.com.

Ja tez go mam, ale zadowalam sie win3.11 a nawet (w zakresie
skanowania) samym DOSem, wiec drivera Ci nie posle :-(.

Co masz na mysli piszac "prosty" program OCR ??
Jest kilka szarawarów na mirrorze Simtel'a, ale sa do luftu!
Osobiscie uzywam Recognity Plus 2.0 for DOS/Win (kupiona na gieldzie przed
wejsciem w zycie stosownej Ustawy ...).
Niezly jest logitechowy Catch Word, niegdys rozprowadzany w pakiecie ze
ScanManem, ale tyko alfabet angielski i for DOS only.
Mignal mi jakis OCR na CD ostatniego miesiecznika "Shareware" - ale
nie wiem co jest warty - nie kupilem plytki i nie testowalem.

Tadek Wróbel