Re: bash pod Wingrozje

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 06 Aug 1997 - 18:15:30 MET DST

In article <5s9pa2$oi6$3_at_sunrise.pg.gda.pl>, kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl
says...
> Coś Ci się pokiełbasiło. Wingrozja (piękne :) to warstwa graficzna systemy o
> nazwie DOS. Dokładnie tak samo jak X windows to warstwa graficzna wielu
> U*nixów, a oprócz tego kilku innych (QNX, OS/2, NT).

skarbik, sam mialem linuxa (skasowalem bo zabraklo miejsca na dysku na
dwa os'y, a musze miec wingroze bo pod nia jest delphi). wiem co to
shell. tlumaczenie bylo dla ludzi ktorzy tego nie kojarza i widac, ze
pracuja pod winda (tylko)

--
Hubert DePeSz Lubaczewski <=--=> depesz_at_free.polbox.pl
       Moj Boze, spraw abym milczal, dopoki sie