Re: Cyrix 166

Autor: Paweł Radecki (pawrad_at_polbox.com)
Data: Wed 06 Aug 1997 - 11:55:55 MET DST

5 Aug 1997 13:42:40 +0200,
=?iso-8859-1?Q?=A3ukasz_Kubica_=3Clukasz=5Fk=40priv.onet.pl=3E?=@friko.onet.pl
napisal:

>Czeœć!
>Mam zamiar kupić procesor CYRIX 166MHz za 320 zł.
>Czy to dobry pomysł?
>Jak zachowuje się w WIN95? Słyszałem, że nie najlepiej?
>Podzielcie się swojš opiniš.

 Ja mam i wszystko jest OK. Wlasciwie znalazlem tylko jeden program,
ktory nie chcial sie uruchomic - Fractali Imager z firmy Iterated, ale
problem zalatwia uruchomienie 16-kilobajtowego pliku 6x86ctl, ktory
moge Ci w razie czego wyslac. Programik przyspiesza Cyrixa i pozwala
uruchomic Fractal Imagera.

-
 Paweł Radecki pawrad_at_polbox.com
 Czuje juz teraz zapach KRWI,
 Bo do meczu juz tylko 8 dni.
 Zniknie z annalow istnienie parmy,
 Powstanie nowy smak KRWISTEJ karmy.
 Psiej karmy, juz 13, oczywiscie,
 Bedziecie pamietac to, co wtedy zobaczyliscie.
 Trzynastka bedzie dla parmy pechowa,
 I nie powstanie juz parma nowa.