Re: pliki na serwer?

Autor: R.Zylla, Lodz-Baluty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 06 Aug 1997 - 12:00:17 MET DST

At 10:20 08-06-97 +0200, you wrote:

>Najprosciej jest to zrobic za pomoca programu typu "FTP".
>Jest to taki sieciowy Norton Commander
>- w jednym oknie masz zawartosc
>swojego lokalnego dysku, a w drugim - sieciowego.

  To zalezy ktora wersja ! klasyczny FTP przypomina raczej COMMAND.COM

  A te nowsze sa jakby nakladkami okienkowymi na klasycznego FTP.
  Wszystko widac w okienkach tak jak w Nortonie.
  Tyle ze nie dzilaja klawisze funkcyjne a wszystko mysza trzeba robic.

>I normalnie przegrywasz ;))

  Niektore z nich np WS_FTP ma takie opcje ze jak przegrywasz
  z komputera DOSowego na Unixowy to ci moze (jak sobie te opcje
  ustawisz) automatycznie zmienic rozszerzenie z .HTM na .html
  Oraz po rozszerzeniu moze rozpoznawac w jakim trybie przesylac
  pliki - binarnie np .JPG i .GIF lub tekstowo .TXT lub .HTM
  W trybie binarnym nie zmienia ani bita w pliku
  a w trybie tekstowym zamienia DOSowe CRLF na Unixowe LF i vice
  versa, w zaleznosci od kierunku transmisji.

>Najlepszy program tego typu (moim skromnym zdaniem) to WaReZ FTP - "przy
>okazji" mozesz logowac sie na pirackie serwery i sciagac programy, ktore
>w nmormalnych FTP sa niewidoczne !!!.

  podaj link do jasnej anielki a nie pozwalaj zeby slinka nam
  zamoczyla nasze sliniaczki.

>Jesli potrzebny to posle mailem lub umieszcze na swojej stronie WWW.
>
>BTW. moja strona chyba niedlugo zamieni sie w regularna strone typu
>WAREZ ;))) - a mam wiele ciekawych rzeczy wyszperanych w Sieci.

  uzywaj raczej w.a.r.e.z bo przyjda czasy ze jakies
  roboty beda wycinac maile zawierajace to slowo :)