Re: Czy male firmy to koniecznie oszusci????

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 06 Aug 1997 - 11:06:29 MET DST

Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl) wrote:

Hej,

: Ale to jest przeciez standard na zachodzie do ktorego dazymy. Tam sie nie
: walczy ze zlomem marnujac czas i pieniadze. Tam sprzet dziala a potem
: kupuje sie nowy...

Jesli na zachodzie jest masa idiotyzmow to ja mam byc za /szalenstwo
"politicial correctnes" to chyba najwymowniejszy przyklad/. A co bylo np. we
Francji z firma /tu wlasnie zapomnialem, Bell chyba/, ktora sprzedawala
"nowe" komputery a pozniej wyszlo na jaw, ze to wszystko stare tylko
regenerowane.
I jakos mimo wszystko nie chce mi sie wierzyc, ze na tym przebogatym
Zachodzie wywala sie 1-roczna HP5L do kosza.

milego dnia zycze
hej

PS. Co do kwestii "masz, za to za co zaplaciles" informuje, ze HP nie raczyl
mnie poinformowac, ze jego drukarka niechetnie wciaga papier.

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski                          = Poland =
web: http://www.phys.uni.torun.pl/~macias/ * odpisujac nie cytuj calosci *