Re: pliki na serwer?

Autor: Slawek Wegorzewski (swegorze_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Wed 06 Aug 1997 - 19:19:19 MET DST

****************

> Czy może ktoś mi wyjaśnić w jaki sposób można zrzucać jakieś pliki na
> wybrany serwer?
> Pozdrowienia
> Wielkie dzięki z góry
> piachol_at_polbox.com

****************

Najprosciej jest to zrobic za pomoca programu typu "FTP".
Jest to taki sieciowy Norton Commander - w jednym oknie masz zawartosc
swojego lokalnego dysku, a w drugim - sieciowego.
I normalnie przegrywasz ;))
Najlepszy program tego typu (moim skromnym zdaniem) to WaReZ FTP - "przy
okazji" mozesz logowac sie na pirackie serwery i sciagac programy, ktore
w nmormalnych FTP sa niewidoczne !!!.
Jesli potrzebny to posle mailem lub umieszcze na swojej stronie WWW.

BTW. moja strona chyba niedlugo zamieni sie w regularna strone typu
WAREZ ;))) - a mam wiele ciekawych rzeczy wyszperanych w Sieci.

Pozdrawiam wszystkich listowiczow

Save

e-mail: swegorze_at_ii.pw.edu.pl
e-mail: slawekw_at_wonet.com.pl