Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Wed 06 Aug 1997 - 00:12:12 MET DST
Andrzej Karpinski wrote:
[...]
>> Zyj naiwny czlowieku dalej, pojdz do HP, kup sobie HP5L a pozniej cos
>> egzekwuj. Zobaczysz jak Cie oleja to sie zdziwisz niemile.
AK> Byles w tym nowym pieknym budynku serwisu HP-Polska? Nadal uwazasz ze zle
AK> traktuja Klientow? Jesli MASZ RACJE i PRZECZYTALES WARUNKI GWARANCJI oraz
AK> to co robisz jest z nimi zgodne to dzialaja naprawde sprawnie i szybko. Po
AK> okresie gwarancji zwykle naprawa polega na... wymianie drukarki na nowa.
Na nowa? Zebys sie nie zdziwil... Dostaniesz trupa po innym kliencie,
naprawionego w centralnym serwisie we Francji. Na dokladke wezma Twoja drukarke,
kaza zaplacic pelna cene nowej i jeszcze $50 za robocizne.
AK> Ale to jest przeciez standard na zachodzie do ktorego dazymy. Tam sie
AK> nie walczy ze zlomem marnujac czas i pieniadze. Tam sprzet dziala a
AK> potem kupuje sie nowy...
Mam wrazenie, ze HP Polska placi Ci za ten tekst.
-- RoMan (2:484/88_at_fidonet.org) mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:17:16 MET DST