Re: bash pod Wingrozje

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 05 Aug 1997 - 20:46:37 MET DST

Dnia 5 Aug 97 Bogdan Motoszko napisał(a) co następuje:

> Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
> : bogdan_at_nask.pl (Bogdan Motoszko) wrote:
> : >No wlasnie. Shell dosowy to zdecydowanie nie to.
> : >Jak zaczalem sobie wypisywac, co takie cos powinno
> : >robic, to wyszedl mi bash.
>
> : bez sensu. juz lepiej zainstaluj sobie PERL'a. to sie pisze skryptami.
> : licencja to GNU. czyli nie zarabiasz, masz za darmo. jak zarabiasz,
> : to tez za darmo :) (tak z grubsza, z pewnymi ograniczeniami).
>
> nie nie nie. Chodzi mi o takie drobne usprawnienia typu rozwijanie
> pelnych nazw pod Tabem, history pod strzalka, komendy Unix'owe etc.
> [...]
No to w takim razie 4dos (tudzież TCMD32). http://www.jpsoft.com. O niebo
lepszy od command.com Komend UNIX-owych w zasadzie nie zawiera (oprócz tee i
y), z resztą jakie to miałyby byc komendy? Od biedy można zrobić odpowiednie
aliasy.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html