Re: POMOCY: AMD K6 i WIN95 OSR2

Autor: Hector (hector_at_polbox.com)
Data: Tue 05 Aug 1997 - 13:26:23 MET DST

Mialemtaki sam problem, jak ten. Zmienilem plyte glowna na ASUS TX97-E i
dopiero tam w piosie w "Power Managenet" wyszlo co jest nie tak. procesor
przegrzewal sie. W ekstremalnych momentach dochodzil do 63 stopni C. Tylko
ze w tedy to nawet BIOS sie wieszal. Teraz, mam obudowe BIG Tower,
dodatkowy wiatrak 12V na przednniej plycie obudowy i specjalny cool-er do
procesora (znaczy sie taki robony dla Cyrix-ow 200Mhz) i na razie chodzi,
chociaz OSR2 nie uzywam. temperatura ustabilizowala sie na jakis 43-48
stopi, plyty glownej okolo 33-35.

Krzysztof
hector_at_polbox.com

Chris Szymanski <chris_at_transcend.com.pl> napisał(a) w artykule
<01bca0aa$3d59a1a0$a50574c3_at_krzysiek>...