Re: FTP via modem

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 05 Aug 1997 - 12:04:14 MET DST

=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?= (lbajon_at_sgh.waw.pl) wrote:

Hej,

: Pytanie brzmi: co to znaczy logować się do pod servera ???

Nie pod servera, tylko na pod-server. Chodzi mi o to, ze jak sie lacze z
Fizyka to sie tam mnie pyta kmputer, na jaki server /czyli
pod-server/ chce sie logowac -- phys, astro, ectc.

: Podaj jakie (konkretnie) czynności wykonujesz żeby zaeftepować się na
: konto ...

Jeszcze mi sie nie udalo zaftpowac, wiec powiem jak sie telnetuje /tylko i
wylacznie z programow, ktore moga dzwonic same/. Zglasza sie Fizyka i
wyrzuca
Username:
wpisuje wiec -- phys, nastepnie dostaje
login:
wpisuje wiec - macias, nastepnie dostaje
password:
wisuje wiec -- ;-))))))), no i dostaje sie na swoje konto.

: Pod Win dobre są dwa programy FTP: CuteFTP i BulletProofFTP o
: podobnych możliwościach, tyle że BP jest darmowy :)

CuteFTP mam, ale ze nie on mozliwosci dzwoniena, wiec na razie lezy
niewykorzystywany.

milego dnia zycze
hej

--